Valmis Koigi mõisa bränd!

Koigi vald toimetab aktiivselt Koigi mõisa arendusprojektidega. Mitmeid neist on aidanud ellu kutsuda ja teostada ka BDA.

Värskeim koostöö oli Koigi mõisa brändi, sealhulgas tunnuslausete ja visuaalse identiteedi loomine. Bränd valmis Koigi valla, Koigi Kooli, BDA Consulting OÜ ja disainibüroo Valge koostöös.  Seotud alabrändid said ka mõisa tähtsündmused: Koigi Mõisa kontsertide sari, Koigi Mõisa Moosilaat ja Koigi Mõisa Umbrohufestival.


Kuigi mõisa, aia ja pargi arendustööd EMP Finantsmehhanismide toel alles käivad, toob uus tunnuslause välja mõisa eripära ja külastajate jaoks tähtsaima osa – Koigi Mõis oma suursuguse pargi ja aiaga on eriline ja külastust vääriv paik.


Moosilaada tunnuslause on: „aadlikule meelepärased maitsed“, Umbrohufestivali tunnuslause: „unustatud taimede vägi“  ning Mõisakontsertide tunnuslause: „muusika mis võlub“ laseb võluda nii klassikalisel kui kaasaegsel muusikal. Töö käigus tekkinud lisaväärtusena sai tunnuslause ka Koigi Kool. Turundustuge pakuvad edaspidi ka BDA toel läbikirjutatud Koigi mõisa lood ja valminud kommunikatsiooniplaan.


Elamuslike kohtumisteni Koigi mõisas!

Ülle Puustusmaa